The Classic TV Site

Katy Perry sings “Hot N Cold” with Elmo on Sesame Street!

All Katy wants is to play dress-up whilst she’s at Sesame Street, but Elmo is being hot n cold! Get the original version of “Hot N Cold” off Katy’s debut album ‘One of the Boys’ here on iTunes: bit.ly

posted by in Kid's Shows and have Comments (25)

25 Responses to “Katy Perry sings “Hot N Cold” with Elmo on Sesame Street!”

  1. TheNeonTide says:

    @Puppypuppyluv whats pocodot?

  2. EndlessvideoUniverse says:

    @FreddyTheJumpingCat it looks like she is merging her legs so i think she isnt but then again she needs to.

  3. pappino360 says:

    elmo shouldve taken the time to look up her skirt while he was down there

  4. ivetteyyy says:

    yaa people would cuss when its about elmo .

  5. KeanVindre says:

    @Puppypuppyluv THANK THE FUKING LORD. SUMONE ELSE WHO CAN’T TAKE ANYMORE OF THIS POCODOT SHIT. PEOPLE WHO USE POCODOT SHOULD DIE.

  6. DTNG88 says:

    @thegoodboysize1 yeah she obviously changed the song for the show duh

  7. tabithajean247 says:

    Dude, what’s the big deal?

  8. 13thfbass says:

    1:42

  9. pilipinirules says:

    elmo is fucking lucky

  10. aldenisdarkandtall says:

    too bad my nephew cant watch it on tv,& we need to watch it online.

  11. Puppypuppyluv says:

    SHUT SHUT SHUT UP ABOUT POCODOT.

  12. foxrox19 says:

    she did a good job fo little kids wow there mean

  13. DaemonicBlackCat says:

    This is all people were freaking out about? Dude, no kid is gonna care, heck I don’t care! What kind of psycho prude would be offended by this? Leave Katy Perry alone, she is not trying to flash and/or corrupt your children, she is just guest starring on sesame street.

  14. JustPlainMelol says:

    when are people gonna learn kids dont notice things like that if they do then theyr to old to watch sesame street

  15. shadowlands123 says:

    Uhh, her dress is a little too….. low. Who would want their kid to see her in that?!

  16. MRjustin8990 says:

    thats a little low cut for sesame street dont you think….

  17. blk59801 says:

    elmo is perverted

  18. Badog20 says:

    Hey, these arent the lyrics! I knew she wasnt going to sing the correct lyrics on seasme street. HAR HAR HAR!!!!

  19. darkcylander says:

    you’ve got to be kidding me

  20. elenavlada says:

    even at sesame she is soooooooooo UNTALANTED!

  21. kelsey9938 says:

    i really dont see the harm in the its not like little kids will be look at her boobs :L hope not anyway lol

  22. TheLili1234567 says:

    i dont get why parents had a problem cuz kids arnt gonna stare at her chest there gonna bein singing geez

  23. Deathness1000 says:

    LoL this is jokes

  24. Angeliclayer91 says:

    ……..Wow……THIS caused controversy? Seriously. Parents, seriously, grow the F*** up.

  25. thegoodboysize1 says:

    two things sound wrong in this video
    00:36 to 00:41 she says how am i supposed to play
    she says at 00:43 to 00:45 up and down
    sorry im 16 i find this s**t funny

Place your comment

Please fill your data and comment below.
Name
Email
Website
Your comment
Get Adobe Flash playerPlugin by wpburn.com wordpress themes